VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Jana Velíšková, IČO: 19100710 
se sídlem Husova 498/3, Valašské Meziříčí, 757 01

I.
Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou "VOP") platí pro nákup digitálních produktů nebo objednávku online či osobních konzultací a dalších služeb (dále též souhrnně nebo jednotlivě jako "produkt" či "produkty" či "služba" či "služby") přes web www.zitpomalu.cz (dále též označované v textu jen jako "web" či "webová stránka" či "webové rozhraní") provozované Janou Velíškovou, IČO: 19100710, se sídlem Husova 498/3, Valašské Meziříčí, 757 01, zapsanou v živnostenském rejstříku v Brně dne 1. 3. 2023 (evidenční číslo živnostenského oprávnění MMB/0117455/2023).

2. Nákup produktů probíhá na základě kupní smlouvy (dále též jen "smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím (příjemcem produktu). Proces uzavírání kupní smlouvy je podrobně popsán v čl. III. VOP. Tyto VOP jsou dokumentem, který je nedílnou součástí kupní smlouvy a podrobně uvádí a vysvětluje práva a povinnosti obou stran smlouvy. Poskytování konzultací probíhá na základě smlouvy o poskytování konzultací uzavřené mezi poskytovatelem a klientem (příjemcem služby). I proces uzavírání této smlouvy je popsán podrobně níže v těchto VOP, v čl. III. Ujednání, která jsou ve smlouvě o poskytování konzultací odlišná od ustanovení VOP, mají přednost (tedy text smlouvy je nad textem VOP). VOP řeší i některé další otázky, které s nákupem nebo s užíváním webu www.zitpomalu.cz souvisí.

3. VOP obsahují důležité informace, které musíte mít k dispozici před tím, než si objednáte konzultaci nebo nakoupíte vybrané produkty. Přečtěte si je prosím pozorně a pokud budete mít pochybnosti či dotazy, kontaktujte mě ještě před odesláním objednávky. Kontakty naleznete v čl. II. VOP. Stisknutím tlačítka "Odeslat", kterým odesíláte objednávku, mi dáváte najevo, že jste VOP viděli, četli a souhlasíte s takovým průběhem obchodu, jaký zde popisuji. Potvrzujete také, že jde o závaznou objednávku.

II.

Důležité pojmy (definice)

  1. PRODÁVAJÍCÍ/POSKYTOVATEL. Prodávajícím/Poskytovatelem je Jana Velíšková, IČO: 19100710 se sídlem Husova 498/3, Valašské Meziříčí, 757 01 . Prodávající není plátcem DPH. Prodávající je zapsaná v živnostenském rejstříku v Brně dne 1. 3. 2023 (evidenční číslo živnostenského oprávnění MMB/0117455/2023).
    Adresa pro doručování: Podveská 12, 624 00 Brno-Komín
    Adresa pro doručování elektronické pošty: info@zitpomalu.cz
  2. KUPUJÍCÍ/KLIENT. Kupujícím je ten, kdo prostřednictvím webu www.zitpomalu.cz uzavře se mnou jako prodávajícím kupní smlouvu, a tak koupí některý z produktů uvedených na tomto webu. Klientem je ten, kdo prostřednictvím webu uzavře se mnou jako poskytovatelem smlouvu o poskytování konzultací, kterou si objedná konzultaci nabízenou na tomto webu. Kupujícím/Klientem může být podnikatel (podnikající fyzická osoba často také uváděná jako OSVČ a nebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost) a nebo spotřebitel.
  3. SPOTŘEBITEL. Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, bude se mít za to, že smlouvu uzavíráte jako podnikatel a ne jako spotřebitel.
  4. SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA. Je jí smlouva, ve které jako kupující/klient vystupuje spotřebitel. Ze zákona je spotřebitel více chráněn než kupující, který není spotřebitelem. Současně má prodávající/poskytovatel i více povinností vůči spotřebiteli než vůči jinému kupujícímu/klientovi a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Je-li kupujícím jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení VOP, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele.
  5. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Je smlouva uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by se prodávající/poskytovatel a kupující/klient museli pro její uzavření osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní (na základě objednávky učiněné přímo na webových stránkách www.zitpomalu.cz vyplněním potřebných údajů kupujícím/klientem) nebo prostřednictvím e-mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem nebo poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
  6. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY. Jsou platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi kupujícím/klientem a prodávajícím/poskytovatelem. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen "NOZ") a v případech, kdy je Kupujícím/Klientem spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Ochrana osobních údajů se řídí zejména zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

III.

Objednávka a uzavření Smlouvy

1. Kupující objednává zboží přes webové rozhraní, tj. skrze objednávkový systém na webových stránkách, vyplněním zde umístěného formuláře. Případně zadáním poptávky přes e-mail na info@zitpomalu.cz či prostřednictvím telefonického či osobního rozhovoru.

2. POPIS PRODUKTŮ A KONZULTACÍ. Na webu www.zitpomalu.cz naleznete veškeré produkty i služby s popisem jejich hlavních vlastností a obsahu. Veškeré prezentace produktů i služeb uvedené na webu jsou informativního charakteru. Jako prodávající/poskytovatel nejsem povinna uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto produktů či služeb nebo smlouvu o poskytování konzultací. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.

3. OBJEDNÁNÍ PRODUKTŮ. Pro objednání produktů přes webové rozhraní slouží objednávkový formulář, kde jako kupující/klient vyplníte Vaše kontaktní údaje (jméno, příjmení, e-mail, telefon), informace o objednávaném produktu, označení produktů, o které máte zájem a uvedení jejich množství a potvrdíte způsob úhrady. Před odesláním objednávky Vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do objednávkového formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko "Odeslat".

O obdržení objednávky budete informováni e-mailem zaslaným na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste zadali v objednávce. Informace o obdržení objednávky je zasílána automaticky a nejedná se o přijetí objednávky, pokud to není v tomto potvrzení výslovně uvedeno. Není-li v potvrzení uvedeno, že objednávka byla přijata, dostanete informaci o přijetí objednávky v následném e-mailu. Do okamžiku než je vám doručeno potvrzení o přijetí Vaší objednávky, je možné telefonicky nebo e-mailem (na adresu uvedenou v čl. II. VOP) objednávku zrušit. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na Vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je smlouva uzavřena. Jakékoli změny uzavřené smlouvy (včetně zrušení objednávky) jsou poté možné jen na základě dohody se mnou.

V případě pochybností Vás můžu kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále nezabývám.

Objednávat produkty přes webové rozhraní je možné kdykoli. Upozorňuji ale, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti webu v důsledku nutné údržby webu a nebo v důsledku okolností, za které odpovídají třetí strany, jako jsou výpadky připojení k internetové síti.

4. Smlouva i VOP se uzavírají v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše objednávka, její přijetí z mé strany a tyto VOP. Smlouvu archivuji v elektronické podobě, není přístupná.


IV.

Cena produktů a platba

  1. CENA PRODUKTŮ. U jednotlivých položek produktů je na webu uvedena i jejich cena. Protože jako prodávající nejsem plátce DPH, není rozlišována cena s daní a bez daně. Ceny jsou platné po celou dobu, kdy jsou na webu uvedeny.
  2. Sjednanou kupní cenou či cenou za poskytnutí konzultace (dále též jen "cena") je cena uvedená u produktu či služby v okamžiku odeslání Vaší objednávky (v odeslaném objednávkovém formuláři). Dojde-li ke změně ceny v době mezi odesláním Vaší objednávky a jejím potvrzením z mé strany, platí kupní cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné dohodě.
  3. Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna Vám produkt dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny. Do okamžiku úplného zaplacení kupní ceny zůstává produkt v mém vlastnictví.
  4. ZPŮSOB PLATBY. Sjednanou cenu je možné uhradit bezhotovostně bankovním převodem na bankovní účet 2507843014/3030. Pokyny k platbě v podobě faktury obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky produktu nebo po konzultaci. Při platbě nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a produkt co nejdříve dodán. Případné další způsoby platby budou uvedeny na webu nebo mohou být mezi námi výslovně dohodnuty. Kupní cena se hradí v korunách českých nebo eurech.
  5. SPLATNOST KUPNÍ CENY. V případě bezhotovostního převodu je kupní cena splatná do 14 dnů od vystavení faktury. Datum splatnosti je uvedeno na faktuře. Kupní cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na můj bankovní účet. Faktura zároveň slouží i jako dodací list. Ustanovení § 2119 odst. 1 NOZ se nepoužije. Produkty není možné hradit formou splátkového kalendáře.

V.

Dodací podmínky

  1. ZPŮSOB DODÁNÍ PRODUKTU. Při koupi digitálního obsahu bude digitální obsah ve formátu PDF dodán po zaplacení kupní ceny na Vámi sdělenou e-mailovou adresu jako příloha nebo zasláním odkazu v podobě adresy webové stránky, na které je obsah možné stáhnout. Konzultace bude dodána dohodnutým způsobem, tj. osobně nebo přes Google Meet či využitím jiného dálkového způsobu komunikace.
  2. DODACÍ LHŮTA. Je-li platba prováděna běžným bankovním převodem, bude digitální obsah dodán nejpozději do 3 pracovních dnů poté, kdy bude platba připsána na bankovní účet.
  3. Po dodání produktu si prosím co nejdříve zkontrolujte funkčnost a dostupnost obsahu a zjistíte-li nedostatky nebo vady, kontaktujte mě prosím, abych mohla provést nápravu. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. VIII těchto VOP.
  4. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující zejména otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu PDF (podrobnosti obsahuje čl. VI. VOP).
  5. Při poskytování konzultací se řídím platnými právními předpisy a poskytuji je s využitím nejnovějších poznatků, mé odbornosti a s ohledem na veškeré Vámi sdělené údaje. Akceptací těchto VOP se zavazujete sdělit veškeré údaje, jež mají význam pro řádné poskytnutí konzultace, tyto údaje poskytnout pravdivé a úplné a neprodleně kdykoliv po dobu trvání smlouvy sdělit, že došlo ke změnám těchto údajů, je-li to k řádnému poskytnutí konzultací potřebné. Veškeré údaje sdělené při poskytování konzultací nebo v souvislosti s ním jsou považované za důvěrné. Obě strany se zavazují o nich zachovávat mlčenlivost a bez výslovného souhlasu druhé smluvní strany je nesdělovat třetím osobám. Je-li to s ohledem na charakter poskytované konzultace vhodné nebo stanovené zákonem, jsem oprávněna od Vás požadovat poskytnutí potřebných údajů v písemné formě opatřené Vaším podpisem.
  6. Termín poskytnutí konzultace bude vždy mezi námi dohodnut buď osobně, mailem, nebo telefonicky. Termíny se sjednávají na libovolné dny a hodiny v týdnu (po oboustranné dohodě). Zavazuji se vám navrhnout alespoň 2 možné termíny v době do 14 dnů od uzavření smlouvy, pokud již nebude má kapacita vyčerpána. V případě, že vám nemůžu nabídnout termín v této lhůtě, jste oprávněni od smlouvy odstoupit. Odstoupení musí být učiněno písemně a zasláno e-mailem nejpozději do 14 dnů od uzavření smlouvy. V případě, že se bez závažného důvodu a omluvy nedostavíte na sjednaný termín konzultace nebo opakovaně neposkytnete potřebnou součinnost, jsem oprávněna od smlouvy odstoupit. Dále pro odstoupení platí ustanovení následujícího článku těchto VOP.

VI.

Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem

  1. Digitální obsah zasílám pouze Vám jako kupujícímu na Vaši e-mailovou adresu, případně zpřístupněním adresy webové stránky, kde je obsah umístěn ke stažení. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu PDF. Neodpovídám za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho internetového připojení. Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Webové stránky mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.
  2. Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez mého výslovného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalšími osobami. Produkty slouží pouze ke vzdělávacím účelům a informačním účelům a jsou vytvořeny s využitím mých znalostí a zkušeností. Jedná se o doporučení a záleží na Vašich schopnostech a dalších okolnostech, jaké výsledky s jejich pomocí dosáhnete. Tyto produkty nemohou nahradit osobní konzultaci a v žádném případě neslouží jako náhrada lékařské péče. Neodpovídám za váš případný neúspěch v aplikaci postupů, rad a doporučení uvedených v produktu.

VII.

Odstoupení od Smlouvy

  1. V případě, že předmětem kupní smlouvy je dodání digitálního obsahu, platí zákonná pravidla pro odstoupení od smlouvy, jejímž obsahem je digitální obsah (podrobné info zde). Je-li předmětem smlouvy poskytnutí konzultace, pak na základě Vaší výslovné písemné žádosti zaslané na e-mail info@zitpomalu.cz můžeme započít s plněním našich povinností ze smlouvy ve 14 denní lhůtě pro odstoupení od smlouvy stanovené v § 1829 odst. 1 NOZ. V takové případě ovšem vezměte prosím na vědomí, že pokud byly služby splněny (tj. konzultace poskytnuta) před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, nemáte právo od smlouvy bez uvedení důvodů ve 14denní lhůtě odstoupit (§ 1837 písm. a) NOZ). Pokud by ve 14denní lhůtě pro odstoupení smlouvy byla splněna jen část služeb (konzultací) a od smlouvy jste odstoupili, bude Vám vrácena jen poměrná část sjednané ceny resp. jste povinni uhradit poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy.
  2. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy Vám vrátím peníze, které jsem od Vás přijala jako platbu za produkt či službu. Při odstoupení od smlouvy Vám peníze vrátím stejným způsobem, jakým jste je uhradili (tj. bankovním převodem), leda byste souhlasili s jiným způsobem platby.
  3. V případě, že by z Vaší strany nedošlo k úhradě celé sjednané ceny ani do 14 dnů po uzavření kupní smlouvy či do data splatnosti faktury, mám právo od smlouvy odstoupit. Odstoupení v takovém případě nabývá účinnosti okamžikem, kdy Vám jej doručím. V případě, že jsem od Vás obdržela před mým odstoupením od smlouvy nějakou platbu, vrátím Vám ji do týdne od odstoupení od smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak.
  4. Kupující/Klient i prodávající/poskytovatel je dále oprávněn odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem.

VIII.

Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád

  1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právním i předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2112 a § 2165 až 2174 NOZ.
  2. Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 a § 2161 až 2164 NOZ.
  3. Jako Prodávající/Poskytovatel odpovídám za to, že produkt při převzetí nemá vady. V případě, že se vada projeví do 6 měsíců od převzetí, má se za to, že produkt byla vadný již při převzetí. Jste-li spotřebitelem, odpovídám i za to, že se vady nevyskytnou v záruční době, která činí 2 roky od převzetí produktu.
  4. V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit nebo v případě opakovaného výskytu vady po opravě nebo výskytu většího počtu vad máte právo požadovat výměnu produktu za nový a nebo od smlouvy odstoupit. V případě odstranitelné vady na dosud nepoužitém produktu můžete požadovat odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny a nebo, není-li to neúměrné, požadovat výměnu produktu za nový. V případě, že neodstoupíte od smlouvy nebo neuplatníte právo na dodání nového produktu bez vad nebo na výměnu části produktu či opravu produktu, můžete požadovat přiměřenou slevu. Přiměřenou slevu můžete žádat i v případě, že bych nebyla schopna vám nový produkt bez vad dodat, vyměnit vadnou část nebo produkt opravit, stejně tak i v případě, že bych nezjednala nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.
  5. Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud byste před převzetím produktu věděli, že produkt má vadu, anebo byste vadu sami způsobili. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním produktu či nedodržením návodu.
  6. Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. O reklamaci mě můžete předem informovat i telefonicky nebo e-mailem. Pokud Vám digitální obsah nebyl dodán v dodací lhůtě, prosím, zkontrolujte nejprve složky "hromadná pošta" nebo "spam". Pokud ani tam produkt nenaleznete, uplatněte reklamaci dle tohoto odstavce.

Uvítám, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám poskytnu písemné potvrzení.


IX.

Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

  1. Máte-li k uzavřené kupní smlouvě, jejímu plnění či mé činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě prosím na adrese uvedené v čl. II. VOP nebo na e-mailu info@zitpomalu.cz.
  2. Podnikám na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
  3. Pokud mezi námi jako prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, máte jako spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online zřízenou Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

X.

Závěrečná ustanovení

1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností prodávajícího a kupujícího ze smlouvy vyplývající.

2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete zde.

3. Vezměte prosím na vědomí, že jsem oprávněna tyto VOP jednostranně měnit, pro kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.

4. Tyto VOP jsou účinné od 6. 1. 2023.

Vytvořte si webové stránky zdarma!